okur mektubu 1




(...)tarih: 26 Ocak 2009 Pazartesi 10:14
konu: yardım

merhaba, otomatik bir saatim var (Omega), saatimi seviyorum, ancak power reserv 2 gün olmasina ragmen saat bazen duruyor, moralimi bozuyor.. satici kol hareketiyle calisir demisti azicik sallamak yeterliymis, hareketli bir yasantim yok belki ondan, bilmem. Gun icinde fazla yurumem bilgisayardan rapor okumak imza atmak disinda kollarim pek calismaz, spor yapacagim zaman saati cikartirim saate bir sey olur korkusundan. pilli saatlerden hoslanmam acaba bu saati satip yerine kurmali bir saat mi alsam? ne dersiniz? yardim ederseniz sevinirim.tesekkur


Merhaba,

Yeni bir saat almanıza gerek yok. Aslında hemen her otomatik saat temelde kurmalı bir saattir. Yani kurmaya razı iseniz elinizdeki saati kurabilirsiniz, kurma kolunu ileri geri hareket ettirin, dikkat etmeniz gereken tek şey çevirirken aşırı güç kullanıp fazla zorlamamak sadece. :)

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Benim de otomatik iki ayrı saatim var. 2 yıl sorunsuz kullandım. Geçen ay, iki saatim de kısa süre aralıklarla durmaya başladı. Kuruyorum, sabit bir yerde çalıştığı halde klumdayken duruyor. Servise götürdüm, 2-3 gün orada kaldı, hiç bir şeyi yok dediler. Eve geldiğimde koluma taktım yine durdu. Delireceğim. Benim elimde kolumda manyetik bir şey mi var diye de endişelenmeye başladım. :) Bu durum normal midir? :)

    YanıtlaSil
  2. Anormaldir :)

    Daha önce sorunsuz kullandıysanız değişen bir şey var demektir. Yüzeysel değil de esaslı bir bakımdan geçmeleri gerek sanıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...